Hava Orgeneral Hasan KÜÇÜKAKYÜZ
HAVA KUVVETLERİ KOMUTANI
1. Pasaport işlemleri, İl Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Müdürlükleri tarafından yapılmaktadır.
2. Pasaport almak için öncelikli olarak Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü internet sitesinden gerekli olan belgeler öğrenilerek tamamlanmalıdır.
3. İstenilen belgeler arasında, Hv.K.K.lığından temin edilecek olan, “Emekli ve müstafiler için emekli olduğu veya ayrıldığı tarihteki unvan ve kadro derecesini ve öğrenim durumunu gösterir ıslak imzalı ve mühürlü belge”yi temin için;
a. Emeklilik Şube Müdürlüğüne Hitaben bir dilekçe yazılmalıdır. Dilekçede, “pasaport alabilmek için gerekli olan belgenin tarafıma gönderilmesini” gibi kısa bir metinden sonra, asıl hak sahibine ait; Ad, Soyad, T.C. Kimlik No, Askerî Sicil bilgileri ile Adres ve Telefon bilgileri belirtilmelidir.
b. Yazılan dilekçe, Posta veya fax aracılığı ile Hv.K.K.lığına ulaştırılmalıdır. İstenilen belge, dilekçe Hv.K.K.lığına ulaştıktan sonra ortalama on iş günü içerisinde belirtilen adreste olacak şekilde posta ile gönderilecektir.
(1) Adres : Hava Kuvvetleri Komutanlığı, İnönü Bulvarı, P.K.:06100 Bakanlıklar / ANKARA
(2) Fax Numarası : 0312 419 22 08
4. Daha sonra Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü internet sitesinden; e-Hizmetler / e-Başvurular / Pasaport randevusu sekmelerini takip ederek randevu alınmalıdır.
5. Yurt dışında bulunan personel ise pasaport işlemlerini bağlı bulunduğu konsolosluğa dilekçe ile müracaat ederek yapacaktır. Konsolosluk ile Türkiye Cumhuriyeti arasındaki yazışmalar dikkate alındığında mağduriyet yaşamamak için mümkünse dilekçe, pasaport değişim tarihinden iki ay önce verilerek işlemler başlatılmalıdır.
25 Şubat 2021 Perşembe
Teröristle Mücadele Harekâtı22 Şubat 2021 Pazartesi
Doğu Akdeniz Eğitim Görevi26 Ocak 2021 Salı
Hava Kuvvetlerimizin Kahraman Pilotlarından Unutulmayacak Bir Görüntü26 Ocak 2021 Salı
Pakistan Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Mujahid Anwar KHAN’ın Ziyareti19 Ocak 2021 Salı